maandag 22 augustus 2011

Rood, wit, blauw

Sinds ik de trots(t)e tante ben van 't famke van mijn suske, ben ik druk in de weer met borduurgaren, vilt en hippe stofjes. Eerlijk gezegd wist ik niet dat ik zulke leuke dingen kon maken, ik verbaas mezelf steeds weer. Ik ben inmiddels zelfs vaste klant geworden van de plaatselijke handwerkwinkel en ik ben pas 26 jaar...! Vandaag heb ik dit simpele shirtje van mijn favoriete winkel gepimpt.

De benodigdheden, extra: borduurgaren en een beetje contactlijm.

Geen gedoe met (hand)wassen, met een drukknoopje is de broche afneembaar.

Het resultaat!


Detail






2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke site! Zoiets zocht ik echt nog voor onder mijn 'Favorieten'. Veel suc6. Groetjes CB.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx voor je reactie! Je bent de eerste, daar zijn we natuurlijk helemaal blij mee!
    Groetjes 2suskes

    BeantwoordenVerwijderen