zondag 24 maart 2013

Een roze wolk....!!

En na heel lang wachten.... is ons nichtje Sara geboren! Wat een prachtig leaf famke erbij in onze familie! En traditiegetrouw werd er door broers en zus de tuin feestelijk versierd. 
 Op zondagochtend eerst eens op zolder gekeken of ik nog iets van roze stof had. In de stapel zomershirtjes vond ik nog twee exemplaren, een polo en een mouwloos hemdje. 
 Genoeg om er vier letters en nog wat hartjes uit te halen. Een oud dekbedovertrek werd stuk geknipt en daarna alles onder de naaimachine. Samen met de ooievaars en vlaggetjes een mooi eindresultaat!

 Een paar dagen later mocht ik op poppeslok komen. Voor Sara heb ik de mooie gehaakte omslagdoek/ deken gemaakt (net als hier)




En een vrolijk luiermapje. Deze stofjes heb ik eerder gebruikt voor een rugzakje (zie hier). 


1 opmerking: